Assalamualaikum

Terima kasih kerana sudi berkongsi bersama-sama di blog ini dan saling bertukar pandangan. Jika anda melakukan apa yang selalu dilakukan, anda akan mendapat apa yang selalu anda dapat.

Setiap perjalanan yang jauh bermula dengan langkah pertama. Tiada apa-apa yang terjadi tanpa langkah pertama.

06 Mac 2010

Hasil Seni

walaupun sibuk dengan segala kerja yang ada... akhirnya tugas yang diberikan oleh tutor dapat disiapkan dan dihantar kelmarin... selesai sudah satu perkara...yang tinggal lagi ialah peperiksaan, mungkin pada akhir bulan Mac ataupun awal April... kena tunggu jadual peperiksaan.
Semasa penghantaran hasil Pendidikan Seni Visual, sempat juga snaps hasil kerja yang dilakukan oleh rakan-rakan sekelas... walaupun gambar yang dihasilkan kurang jelas..boleh lah dibuat sebagai tanda kenangan...
Nampaknya kalau di lihat...memang semuanya kreatif dan mempunyai nilai estatika yang tersendiri.  
Temanya ialah alam semulajadi dan digabungkan 3 teknik menggambar..


Ni sebenarnya ABM yang ada dalam kelas ...







 
ni pun hasil kerja yang ada di dalam kelas...
 


ABM  untuk Rncangan mengajar PSV









Ni bunga origami yang dihasilkan oleh kak Yong....kena belajar buat ni..cantik
























 Ni batik my hubby ni...

4 ulasan:

Cik Bee berkata...

cantek semuanye!!

shaniza berkata...

Salam..
Cantik...nasib baik akak tak ambik paper seni...tak brapa nk seni sgt.

Alhamdulillah akak pun dah hantar tugasan terakhir kemarin.. tinggal exam. lepas ni tak perlu berulang lg ke Sg Petani...dh habis belajar!

anismi berkata...

To Shaniza
salam...

Ooooo bestnya dah abis belajar...merdeka..merdeka...

seni ni tak sakit kepala... cuma kena kreatif sedikit..

anismi berkata...

To Cik bee..

Salam,

Lama tak dengar berita.. bila nak balik kg...

memang canti semuanya... tapi sayang tak dapat balik lukisan tu.. kena tunggu setahun baru dapat...tu pun kalau ada rezaki