Assalamualaikum

Terima kasih kerana sudi berkongsi bersama-sama di blog ini dan saling bertukar pandangan. Jika anda melakukan apa yang selalu dilakukan, anda akan mendapat apa yang selalu anda dapat.

Setiap perjalanan yang jauh bermula dengan langkah pertama. Tiada apa-apa yang terjadi tanpa langkah pertama.

08 Januari 2010

azam baru

Dah lama tak update blog.. line intenet down... kalau bukak sekejap dapat sekejap tidak.. tu yang jadi malas nak update...

Tahun baru ni bermula dengan azam baru... nampaknya tugasan kat sekolah tahun ni makin terbeban..kerja banyak.. masa mengajarpun banyak.. nak buat camne..itu dah memang tugas.

Minggu pertama tahun baru ni banyak cabarannya.. my doter tetiba je sakit... bengkak pada kalenjar lak .. dalam minggu ni saje dah 2 kali pergi klinik.. kena berpantang makan makanan yang alergik.. sian pulak.. dah la kurus makin kurus lah.. tapi tetap bersemangat ke sekolah... itu yang bagusnya...

3 ulasan:

Cik Bee berkata...

cik ani.. comey nye layout baru ni! kalerful n ceria.. ;>

anismi berkata...

nak cuba2 je.... ni yg jadinya.. kan masih belajar lagi..
camne kerje..ok ke..

shaniza berkata...

Salam..
Selamat kembali bertugas utk mendidik anak bangsa... semoga segala urusan dipermudahkan olah Allah.