Assalamualaikum

Terima kasih kerana sudi berkongsi bersama-sama di blog ini dan saling bertukar pandangan. Jika anda melakukan apa yang selalu dilakukan, anda akan mendapat apa yang selalu anda dapat.

Setiap perjalanan yang jauh bermula dengan langkah pertama. Tiada apa-apa yang terjadi tanpa langkah pertama.

26 Oktober 2009

kenduri kahwin

Sepatutnya cik an kena menghadiri kenduri kahwin mak saudara di felda kerteh pada ari sabtu lepas( 24 hb) , di kemaman..

tapi nak di jadikan cerita.. tarikh hari tersebut ada pulak kuliahnya... dah nasib badan..
Yang lebih harunya.. cik ann ada kelas pada hari jumaat dan hubby pada ari sabtu... cadangnya nak pergi ari sabtu... kalau hubby dah tak dapat pergi.. kena menumpanglah dengan orang lain... tapi semuanya pergi pada ari jumaat...

sebenarnya kalau benar2 nak pergi boleh rasanya ... tapi ada pulak masalah yang timbul... kesian pulak pada alani dan azib... orang lain semuanya pergi...alani pulak asyik bertanya bila nak pergi umi... jadi ke tidak..

Cuma sempat kirimkan hadiah buat pengantin.. hari ni dapat jugalah bunga telur kiriman dari pengantin, bonda yang bagi.. dok fikir2 .. rugi jugak lah tak pergi.. maklumlah boleh jumpa keluarga semua.. bukan boleh selalu berjumpa kecuali ada kenduri macam ni...  dengar ceritanya, kenduri besar lah sebab anak perempuan tunggal.. ada lagi anak yang lain tapi lelaki...

2 ulasan:

cm berkata...

tunggu kenduri kahwin 22 nov ni pulak!

anismi berkata...

boleh, tapi ari jumaat 20hb tu ada last kelas tutorial sblm exam... tengah pikir ni..... condong ke mana!!!!