Assalamualaikum

Terima kasih kerana sudi berkongsi bersama-sama di blog ini dan saling bertukar pandangan. Jika anda melakukan apa yang selalu dilakukan, anda akan mendapat apa yang selalu anda dapat.

Setiap perjalanan yang jauh bermula dengan langkah pertama. Tiada apa-apa yang terjadi tanpa langkah pertama.

12 April 2010

Jamuan Pertukaran

Hari ini my hubby dapat jemputan ke sekolah lamanya bagi menghadiri satu majlis sempena pertukarannya yang diraikan oleh semua warga SK OH..

ni pesanan dari my hubby khusus untuk warga SK OH.....

Terima kasih buat semua warga SKOH diatas kerjasama dan komitmen yang diberikan oleh semua guru-guru dan juga staff sepanjang  dibawah pentadbiran selama ini, semoga segala kekilafan sepanjang berada di sekolah ini dapat dimaafi.  Segala yang  terbaik itu datangnya dari Allah dan keburukan itu adalah dari kelemahan diri sendiri...

sedih jugak lah yee agak2nya my hubby ni ..maklumlah banyak kenangan di sekolah ini.. saya tak dapat masukkan gambar semasa majlis tersebut...tersebut...cuba juga jenguk2 blog kak Hasnah kut2 ada sekeping dua  gambar...tak ada entri lagi pun..

Banyak jugak hadiah yang dapat... sempatlah dia snaps dengan anak2 untuk kenangan-kenangan... tapi saya tak sempat pulak nak tolong bukak hadiah..maklumlah time tu jugak nak selesaikan urusan kat dapur...perut ni dah berkeroncong dah...







ni hadiah daripada pekerja swasta


hadiah daripada Cg Azmi, Ustaz Rosdi dan Pn Hasnah


daripada guru dan murid tahun 1 , 3 & 4






ni  daripada pra sekolah..


3 ulasan:

HASNAH berkata...

nor, dah ada la pic cikgu semi kt blog saya tu..nanti ambik la ye!!

anismi berkata...

To kak Nah..
TQ. Bukan sedih tak de gambar...cuma sebab banyak nostalgia di situ....ke ke..agak2 je...

Imanisa riana @ sarimah berkata...

Salam..
Akak terpaksa tukar blog...
linkkan blog baru akak..
http://duniacik.blogspot.com/