Assalamualaikum

Terima kasih kerana sudi berkongsi bersama-sama di blog ini dan saling bertukar pandangan. Jika anda melakukan apa yang selalu dilakukan, anda akan mendapat apa yang selalu anda dapat.

Setiap perjalanan yang jauh bermula dengan langkah pertama. Tiada apa-apa yang terjadi tanpa langkah pertama.

03 April 2011

Kerana mu..

Pada hari jumaat, selepas je sembahyang jumaat, sempena dengan pesta buku Kelantan yang sedang di adakan dan dipromosikan oleh SMO.. pergi je.... apa yang paling penting sebenarnya hari ini ada Upin dan Ipin kat pesta buku...tak jadi le nak study nampak gayanya..apa yang nak dijawab esok yee.. demi anak-anak..

Penuh sesak orang kat dewan..nak dapatkan belon free bukannya sekejap..tunggu jugak..nak jugak..itu lah Azib..terpaksa berebut dengan orang ramai nak dapatkan belon free...

Tup tap tup tap... siap dok beratur lagi nak bergambar dengan Upin ipin..bersesak-sesak...time macam mengalahkan pengantin baru berpossing je..  dalam kesesakan tu..sempat lah bergambar buat kenag-kenangan..









4 ulasan:

RHisham berkata...

Pesta Buku Kelantan 2011 telah berakhir dengan selamat dan jayanya. Jumpa lagi tahun hadapan. Insya Allah

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,

Wah upin dan ipin ni dah ramai peminatnya.

Di Shah Alam ni ada satu restoran, Ayam Goreng upin dan ipin. Cucu2 kak ani beria2 mengajak ibubapa makan ayam goreng kat situ.

anismi berkata...

to Rhisham,
memang seronok kat pesta buku tempohari...rasanya tak sempat nak pergi kat semua gerai..bersesak-sesak dengan orang ramai...mungkin semuanya nak berjumpa dengan Upin & Ipin.. mungkin tahun depan dapat potongan harga yang lebih special..

anismi berkata...

To Kunang-kunang,
upin & Ipin ni memang banyak peminatnya... kalau terlewat sikit hari tu melepaslah nak jumpa.. nasib baik sempat bergambar lagi.. orang punya lah ramainya...nak tengok buku pun tak dapat..