Assalamualaikum

Terima kasih kerana sudi berkongsi bersama-sama di blog ini dan saling bertukar pandangan. Jika anda melakukan apa yang selalu dilakukan, anda akan mendapat apa yang selalu anda dapat.

Setiap perjalanan yang jauh bermula dengan langkah pertama. Tiada apa-apa yang terjadi tanpa langkah pertama.

10 Februari 2013

Musim Baru

Aura menyambut tahun baru masih lagi menyala-nyala dengan azam dan semangat yang baru walaupun sekarang ini dah  menjejak ke bulan Februari.  Tahun 2012 meninggalkan banyak kenangan suka dan duka yang ditempuhi . Dalam kita melakukan  sesuatu  perkara akan adanya permulaan dengan satu pengakhiran..setiap masa yang berlalu akan terus berlalu pada setiap saat dan detiknya tanpa dapat disekat.  Bak kata pepatah, masa itu emas, setiap saat dan ketikanya amat berharga .

Akhirnya rasa amat berbaloi dengan segala kerja buat selama 4 tahun ini dengan meneruskan pengajian, dapat dilaksanakan dengan izin Allah dengan sebaiknya.. Bila keluarnya result  akhir, keputusan peperiksaan masih lagi cemerlang walaupun pada semester akhir itu amat mencabar. Syukur pada Allah kerana masih lagi diberikan kesempatan untuk menyelesaikan pengajian ini. Penat lelah selama ini rasanya amat berbaloi dengan satu kepuasan..

Tahun 2013 ini membawa seribu satu makna...  rasanya  tahun ini dapat meneruskan aktiviti berblog ini... kalau tahun2 sebelumnya kekangan masa..tapi tahun ini di harapkan ada masa2 yang terluang untuk memeriahkan lagi blog ini tanpa terbiar usang..

2 ulasan:

jus manggis murah berkata...

moga taun ini lebih baik dari taun sebelumnya

distributor jelly gamat berkata...

taun 2013 penuh kemeriahan